søndag 14. september 2008

Saturday Night Fever...? Neh

Lørdag 13 september:

Sov til halv 10. Dwayne sto for en herlig og kalorifyllt frokost; Sjokolade pannekaker,bacon og scrambled eggs.
Etter forkost fikk jeg til å lese gjennom US history prøven som jeg har på onsdag, leser litt i forveien. Må prøve å få en bedre karakter i US history.
Spilte litt volleyball og badminton med Kattie og litt med Colton. Så dro Dwayne, Colton,Kattie og jeg til Kingston Community center hvor Karen var i ferd med å pakke sammen The Garage Sale, som hun tjente en god del penger på. Vi dro til Sonic og bestilte oss en is. Jeg spiste en sundae med jordbær smak og en god kirsebær på toppen :).

Vi dro hjem og jeg og Kattie så The 40 year old virgin, som egentlig var ganske bra.
Middag besto av spaghetti, baguettskiver med hvitløkssmak (god ånde).
Etter middag sykklet Kattie og jeg til Center farms (et fint boligkompleks). En hund fulgte etter oss og Kattie ble så hysterisk at hunden bet henne en gang i hver fot.Tilfeldigvis var det folk rundt oss og tilfeldigvis kjørte en politibil rett forbi og stoppet. Hunden sprang bort.
Politimannen spurte hvem som var eieren til hunden og en mann sa at han tok vare på den fordi naboen ikke gjorde det. Så hunden hadde ikke fått noen sprøyter mot eventuelle sykdommer...
Jeg syklet for å hente Dwayne og vi tok bilen tilbake til "åstedet". Dwayne snakket med politiet og folkene mens jeg tok på meg æren å sykle den lille sykkelen til Kattie hjem i mørket, mens det kom biler.
Dwayne fikk klarnet opp saken og kom kjørende hjem. Heldigvis hadde Kattie ikke fått noen alvorlige bitt. Bittet gikk ikke gjennom huden en gang.
Vi rensket Kattie's sår og Karen, Kattie og jeg dro til Wall Mart (andre gang med Wall mart).
Hannah Montana igjen. (Nei, æ kjøpt itj T-skjorten)

Jeg visste ikke at wallmart er åpen 24/7. Kan ikke tro at noen kommer til Wall mart for å handle kl 04.00.
Jeg brukte ca $ 80 der. Kjøpte et minnekort til mobilen min (2GB for $ 40), Metallica's nye album til $15( ca 75 NOK, billig!), Cosmo girl og noen få skolesaker.
Etter å ha kommet hjem hjalp jeg Kattie med å skrive en liten skriveoppgave fort på dataen. Hun skriver ikke like fort som meg enda.
Hørte på den nye Metallica cd'en som er konge(!)

Tatt og redigert med min mobil. Se på coveret, gjorde vi ikke et sånt forsøk til Andøya prosjektet, El eller Jørg?
og fikk Audioslave albumet Revelations gratis av Colton ettersom at han ikke hørte på dem selv, thanks!

Og jeg er oppe litt sent, så god natt :D

6 kommentarer:

Anonym sa...

Bra du har det arti da:P
Det va vell nå sånt resultat vi fikk på derre magnetforsøket ja.

Anonym sa...

Nok en grunn te å mislik dogs merke æ...

E Colton litt mæ-mot-Pling-aktig eller? Det virke som du heng mest sammen med Kattie.
Og bor ikke hu te mora si egentlig?

Du veit at Metallica syns vårres forsøk va så kult at dæm villa ha det på coveret sitt ja?

Annelies sa...

Hei Nathalie,

I still don't understand everything, but we get the impression you’re having a fantastic time.
We have been to the last Coldplay concert in Germany and it was great so if you got the change...take it.

Annelies

Marte sa...

Ah, må kjøp mæ den snart æ å :D

Leonie sa...

Ævå! Må kjøp den snart! Men æ har vært bort heile helga! Glede mææææe vilt! :D

Nathalie sa...

Hehe, nei Colton e itj sånn dæ aktig, men han hel på med GTA 4 ganske my fordi han nettopp har fått det =P
Kattie e te oss ainnakvar helg så hu bor hu te mora si for det meste.

Hei, Annelies! Yes, I might me going to Florida to see Coldplay, but it's still not sure, even if I really want to go.
Hope everything is okey in the Netherlands :).

Cd'en e drittbra folkens, gled dåkk :D