torsdag 11. september 2008

Oh, i morgen er 11 september...

Hei folkens, lite nytt her, samme "gamle" skolen igjen... Neida, men det blir litt kjedelig med samme program hverdag.
Uansett ellers enn skole så har jeg så klart holdt på med fotball. I går kjørte vi til Oak Ridge (en slags forstad til Knoxville) og spilte fotballkamp. Jeg satt på med Madison (en av jentene på laget). Madison er nemlig vertssøsteren til Sara fra Tyskland. Som bor i samme by som meg, men går på en annen skole. Vi har en del kontakt og kommer godt overens med hun. I Oak Ridge møtte Sara og jeg Matthis, også en tysk utvekslingsstudent. Men jeg måtte spille kamp så snakket med Matthis i 5 min.

Kampen startet bra og vi scoret 1-0. Så gikk det nedover, men det er viktig å få med hva slags lag dette var. Oak Ridge, en stoor stoor skole i forhold til Roane County HS og sjølsagt er spillerne bedre ettersom at det er flere elever på skolen.


Vi tapte til slutt 1-6... og jeg fikk faktisk spille 15 min (var litt overraskende). Jeg spilte outside midfielder og jenta som jeg skulle passe på sprang drittfort og hun hadde mye rom fordi bredden av banen var MEGA.


Faktisk så var ikke coachen misfornøyd og sa at vi spilte bra. Uansett har noen bilder fra kampen, men det er ikke på dataen enda...
Må si at jeg ikke føler meg helt som en del av laget enda, det er noe som mangler...

I dag, var det skole igjen og engelsken klassen min går ganske bra. Fikk faktisk ros av Mr Suits fordi at jeg kunne grammatikken bedre enn de andre elevene i klassen min fordi jeg kom fra et annet land med en slags annen grammatikk og fordi at de ikke snakker standard engelsk.

I dag hadde vi også fotball trening som er den rareste fotball treningen jeg har vært på. Først letet vi etter to fotballer som vi hadde glemt å ta med oss fra sist trening. Også snakket treneren med oss om kampen fra i går og sa vi gjorde det bra og mindre bra. Så plutselig ser hun at noen kikker opp mot himmelen og ser etter om det er noe lyn etter at vi hørte noen tordenbrak. Hun babler noe og går og setter seg ned på benken, slik at kapteinene må holde i gang treningen en liten stund. Så begynner det å regne vi går opp og setter oss i et slags hus med tak. Treneren sitter helt stille og ser ut mot regnet som pøser ned og for 30 minutter (eller det føltes som 30 minutter) er det ingen som tør å snakke og vi bare sitter der og mimer til hverandere.
Heldigvis blir folk endelig hentet og vi slipper den pinlige stillheten...

Har psychology prøve i morgen, så tror jeg må få meg litt søv. 11 september i morgen btw, lurer på om skolen har noe spesielt ordnet opp mot det. Lurer foresten også på om jeg skal melde meg inn i Young Democrat Club'en... Hm...
Har foresten litt problemer med å formulere meg på norsk med i,på,med,om, så lurer på hva som kommer til å skje med norsken min når jeg kommer tilbake?

God natt! :)

Ingen kommentarer: