lørdag 20. september 2008

It's friday

Vi vant foresten kampen mot Loudon ( de var noen bitcher, sparket ballen ned mot innsjøen så mange ganger, folk måtte spurte etter de, at ei jente fikk gult kort, hah!)
Vi scoret 6 mål og de 0. Jeg fikk faktisk spille form 25 minutter, men scoret ingen mål...
Jeg har veldig lyst til å score et mål, men det kom seg ikke. Har enda et veddemål med April at jeg skal score et mål, for da er jeg even med henne, men hun scoret sitt andre mål, så da må jeg score to :p

Snakket med liason-en min (kontakten min) om Florida turen og hun skulle skrive en lapp til skolen om at jeg skulle dra. Hennes datter er foresten kjempegrei og hun er en freshman, men hun ligner veldig på en junior og hun er ganske pen.
Så kanskje skal jeg dra med lokal kontaken min, datteren hennes, Karen og jeg til Florida. Noe som jeg synes hører gøy ut :)
Håper egnetlig litt på at Sara får dra til Florida også, men vertsfamilien hennes er litt mer streng/religiøs så det er ikke sikkert hun får dra...

I dag tok jeg en make-up test i engelsken, fikk 90 på den her og 77 på sist. Så da får jeg 90 på testen, selv om denne make-up testen var litt annerledes enn den andre testen.
Hadde også U.S history test om the US amendments fordi det var Constitutional day på onsdag og i social studies klassene må man gjøre noe ut av Constitutional day en gang denne uken.
Tror U.S history prøven gikk ganske greit også.
Senere på dagen hadde jeg en annen engelsk test, tror denne gikk greit også, man vet aldri før resultatet.
Hver fredag må vi gå rundt og rundt en bane på skolen for 15 minutter. Det er nemlig sånn på skolen min at folk skal få deres daglige exercise. Men of course er det ikke alle som går, de står og snakker og lærerne bryr seg ikke.
Så vi går nesten hver dag, og fredag går vi 5 ganger, i psychology, criminal justice, Graphic Design, U.S History og i matten. og sola steker på oss, så det føles ut som vi er i fengsel og må få 15 min rundt og rundt... og det er ikke alltid at du kjenner noen i en klasse, så da går du litt "kul" for deg selv.

Etter skolen dro jeg og Karen til banken for å ta ut penger og putte penger innpå min amerikanske bank. Det er derfor det forsvant "noen kroner" fra min norske konto i dag, pappa.
Vi dro så til Food City og kjøpte mat. Så fikk jeg litt tid til å slappe av før jeg ble med Karen for å kjøre Colton til en av vennene hans og det ble en liten krangel i bilen fordi han ikke helt sa hvor han skulle og fordi Karen skulle ha folk til å se på huset hennes ca 30 min senere.
Jeg spiste foresten fast food til middag i dag, en kjapp tur innom Mc Donalds og spiste en quarterpounder, pommes frites og cola til $ 5 dollar ( ca 25 kr).
Folk så på huset, KAren har kanskje lyst til å selge det i forhold til en stor gård ( altså en stor tomt). Men Dwayne har ikke så lyst til å flytte...

Ettersom at det var football game i dag, så bestemte jeg meg for å dra til football kampen etter second half, men jeg glemte av tiden og dro ikke likevel. Men lover å dra på homecoming kampen, neste fredag!

Jeg og Karen satt å så på Coldplay billetter i Orlando og at de er nesten utsolgt eller de dårlige plassene er igjen. Så vet ærligtalt ikke om det blir Coldplay. Jeg kunne ha dratt til Atlanta 5 november for å se det med Martin, men det passer ikke ettersom at Karen må være i Orlando 5 november. Jaja, jeg er ikke lei meg eller noe.
Tror jeg blir litt lei meg hvis jeg ikke får tillatelse fra AFS til å dra til Hawaii, selv om jeg ikke bør ha for høye forhåpninger.
Så jeg sendte en mail til AFS Norge og tillatelse og at jeg hadde lest i AFS book'leten om å reise alene og at jeg må ha godkjenning fra foreldre, vertsforeldre (de vil gi meg lov) og skolen, AFS norge og AFS usa ( krysser mine fingre)
Tror jeg brukte en god del tid på å få mailen som jeg sendte til å virke som jeg er en "smart" person og vet hva jeg kan med AFS og ikke.
Så fort jeg får godkjennelse fra AFS og skolen skal jeg fylle ut og sende Hawaii turen, og så klart finne billige billetter til destinasjonen før det.
Håper at Leonie gjør det samme slik at vi kan ha det artig på Hawaii :D

Skal shoppe i Knoxville i morgen og bruke penger ( tror jeg må følge litt mer opp til budsjettet jeg har prøvd å lage på micrsoft excel)

Sorry no pictures today. I'll have to take a lot of pictures tomorrow, I guess ;)

2 kommentarer:

Leonie sa...

Hallo kjæres søster! :D
Æ vil hør litt koss du går fram med AFS Norge og AFS USA når du ska spør om Hawaii, så æ veit litt meir før æ bynne å send dæm mail om det, vess du skjønne. :)

Martin sa...

Har du funnet billige billetter til Hawaii? Det billigste jeg fant var over $850.. Det blir uaktuelt for min del :P